Nowy kierunek studiów w UW

Wydział Pedagogiczny Uniwersytetu Warszawskiego uruchamia nowy kierunek studiów magisterskich na rok akademicki 2014/2015.

Graduate Programme in Teaching English to Young Learners to studia Ii stopnia w języku angielskim oferowane w trybie stacjonarnym. Studia są bezpłatne dla studentów z Polski i obcokrajowców.

Nowy kierunek

Nauczanie Dwujęzyczne Studia drugiego stopnia w języku angielskim = Graduate Programme in Teaching English to Young Learners obejmuje teoretyczne i praktyczne przygotowanie do pracy nauczycielskiej w zakresie: przyswajania języka obcego i pedagogiki małego dziecka.

Zajęcia będą realizowane w ramach modułów podstawowych:

  1. English Language Teaching,
  2. Language and Linguistics,
  3. Tools for Professional Development,
  4. General Education

oraz modułów uzupełniających

  1. Practical English
  2. Early Childhood Education

jak również w formie zajęć warsztatowych i praktyk nauczycielskich w różnych kontekstach edukacyjnych, m.in. w szkole amerykańskiej, brytyjskiej, w placówkach prowadzących nauczanie dwujęzyczne, zintegrowane, ale również w typowych szkołach publicznych, gdzie język obcy nauczany jest w standardowym wymiarze godzin.

Studia korzystają z dofinansowania Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, dzięki czemu podczas pierwszego roku studiów zaplanowano dodatkowe aktywności: spotkania, możliwości nawiązania współpracy międzynarodowej, możliwości uczestnictwa w jednym ze staży zagranicznych (w Finlandii lub Słowenii) i wzięcia udziału w międzynarodowej konferencji dot. nauczania dwujęzycznego, CLIL, zintegrowanego kształcenia językowo-przedmiotowego.

Program oferuje możliwość wyboru jednej z trzech ścieżek

  1. Ścieżka 1 – realizują absolwenci studiów pedagogicznych I stopnia o specjalności wczesnoszkolnej lub przedszkolnej, a nie posiadają certyfikatu językowego na poziomie C1. Uzupełniają kompetencje językowe realizując moduł uzupełniający 1 oraz językowy projekt samokształceniowy;
  2. Ścieżka 2 – realizują absolwenci studiów filologicznych I stopnia. Uzupełniają kompetencje w obszarze edukacji wczesnoszk
    olnej i przedszkolnej realizując moduł uzupełniający 2;
  3. Ścieżka 3 – realizują studenci ze zdanym egzaminem na poziomie C1 oraz odbyli studia I lub II stopnia w zakresie edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej lub studia I stopnia WNJA – zamiast modułu uzupełniającego: dodatkowa praktyka, projekt samokształceniowy i badawczy.

Poznaj uczelnię: Uniwersytet Warszawski

Materiały prasowe

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

one × one =

*